دوشنبه 17 مرداد 1401
خدمات اصلی مالیاتی سایر خدمات مالیاتی

برای یک واحد کسبی، اشتباها بیش از یک ثبت نام انجام داده ام و به ازای هر یک از ثبت نام های اضافی، برایم پیامک هایی از سمت سازمان ارسال می شود، چه اقدامی انجام دهم؟


⏺ مربوط به ثبت نام الکترونيکي در نظام مالياتي
⏺ مربوط به سوالات و نکات عمومی


برای یک واحد کسبی، اشتباها بیش از یک ثبت نام انجام داده ام و به ازای هر یک از ثبت نام های اضافی، برایم پیامک هایی از سمت سازمان ارسال می شود، چه اقدامی انجام دهم؟

هر ثبت نام یک پرونده الکترونیک برای شما محسوب می شود. لذا چنانچه به صورت اشتباهی پیش ثبت نامی انجام داده اید تا قبل از تایید نهایی می توانید پرونده(های) مذکور را از سیستم حذف نمایید. به منظور حذف ثبت نام اضافه می توانید از گزینه حذف ثبت نام استفاده نمایید. این گزینه در منوی سامانه پیش ثبت نام قابل رویت می باشد.


همچنین چنانچه صاحبان مشاغل بر اساس مجوز صادره از طرف مراجع ذی­صلاح، بیش از یک محل فعالیت برای همان مجوز داشته باشند، برای تمامی این محل­ها فقط یک ثبت نام باید صورت گیرد و بنا بر اعلام مودی یکی از این محل­ها، بعنوان محل اصلی فعالیت مشخص و سایر محل­ها به عنوان شعبه منظور خواهد شد. بر این اساس این مودیان می توانند از ابزار حذف ویژه که لینک آن در صفحه ورودی سامانه ثبت نام قرار داده شده است استفاده نمایند.






سوال بعدیلیست همه سوالاتسوال قبلی


پربازدید ترین سوالات مرتبط با این بخش⏺ چگونه می توانم وارد سامانه ی پیش ثبت نام و ثبت نام الکترونیکی شوم؟
⏺ برای ثبت نام در سامانه ی ثبت نام الکترونیکی سازمان امور مالیاتی از کجا شروع کنم؟
⏺ در اظهارنامه شراکتی به منظور تقسیم درست معافیت ماده 101 زمانی که یکی از شرکا فوت می کند نوع شراکت را چگونه می بایست تعریف نمود؟
⏺ آیا این امکان وجود دارد که اطلاعات نام کاربری و کلمه ی عبور را حضورا در حوزه ی مالیاتی تحویل بگیرم؟
⏺ اطلاعاتی هویتی را از روی کارت ملی و به درستی ثبت نموده ام، اما باز هم مغایرت در اطلاعاتم ثبت شده است، چه اقدامی می بایست انجام دهم؟
⏺ آیا شرکاء به صورت جداگانه باید ثبت نام انجام دهند؟
⏺ آیا امکان تغییر دادن مودی اصلی در ثبت نام اشخاص حقیقی وجود دارد؟
⏺ اطلاعاتی هویتی خود را از روی کارت ملی و به درستی ثبت نموده ام، همچنین با مراجعه به سازمان ثبت احوال از یکی بودن اطلاعات مندرج در این سازمان و اطلاعات ثبت شده روی کارت ملی خود اطمینان حاصل نموده ام، اما باز هم در اطلاعات هویتی، مغایرت ثبت شده است، چه اقدامی می بایست انجام دهم؟
⏺ برای تغییر آدرس اقامتگاه قانونی در ثبت نام، چه اقدامی باید انجام دهم؟
⏺ در زمان ورود به سامانه ی ثبت نام الکترونیکی، با نام کاربری و کلمه ی عبور خود امکان ورود به سامانه را ندارم، مشکل چیست؟